تغییر سایز سینه با ورزش

تغییر سایز سینه با ورزش؛ آیا ورزش روی سایز سینه تأثیرگذار است؟

با ففو (فنر فشاری ورزشی)

باشگاه را به خانه خود ببرید و همه عضلات خود را به آسانی با یک وسیله تقویت کنید.

زنانی که از سینه‌های خود ناراضی هستند، اغلب به دنبال روش‌هایی برای کمک به تغییر شکل ظاهری خود هستند. بااین‌حال، ممکن است با آزمون و خطای کرم‌ها، قرص‌ها یا رژیم غذایی برای افزایش سایز سینه، از عدم نتیجه‌گیری ناراحت و عصبی باشند. ترکیب ژنتیکی منحصربه‌فرد شما جزء اصلی است که اندازه سینه شما را تعیین می‌کند، اما بارداری، شیردهی، تغییرات وزن و سن همه عواملی هستند که بر اندازه، شکل و ظاهر کلی سینه‌های شما تأثیر می‌گذارند. همچین، امکان تغییر سایز سینه با ورزش نیز وجود دارد.

سینه‌ها عمدتاً از بافت چربی و بافت غده‌ای تشکیل شده‌اند که اندازه و شکل سینه‌ها را تعیین می‌کنند. ازآنجایی‌که درصد قابل‌توجهی از حجم سینه را چربی تشکیل می‌دهد، افزایش یا کاهش وزن ممکن است به تغییر اندازه و شکل سینه کمک کند، درست مانند شیردادن به نوزاد که به دلیل افزایش اندازه بافت غده سینه سایز سینه را افزایش می‌دهد. به‌این‌ترتیب نوعی رابطه غیرمستقیم میان تغییر سایز سینه با ورزش می‌تواند وجود داشته باشد.

باورهای تغییر سایز سینه

در دنیای امروزی که تناسب‌اندام امری ترند و مطرح شده است، مردان و زنان از مزایای وزنه‌برداری برای عضله‌سازی و تغییر فیزیک خود استفاده می‌کنند. بااین‌حال، همراه با مزایای سلامتی، تصورات نادرستی در مورد رابطه تغییر سایز سینه با ورزش نیز وجود دارد. برخی از زنان بر این باور هستند که ورزش قفسه سینه ضروری نیست؛ زیرا به دلیل بافت و عضلات سینه شما نمی‌توانید نتایج و تغییرات اصلی را ببینید.

تغییر سایز سینه با ورزش

گروهی دیگر از زنان فکر می‌کنند می‌توانند با فشار بیشتر سایز سینه خود را افزایش دهند. متأسفانه، هیچ‌کدام از این دو روش در هنگام افزایش سایز سینه مؤثر نیستند. بااین‌وجود و خوشبختانه، اگر شما بخواهید عضلات سینه‌ای خود را با تمرین تغییر دهید، ممکن است افزایش قوز سینه را تجربه کنید و آن‌ها را بزرگ‌تر نشان دهید.

با ففو (فنر فشاری ورزشی)

باشگاه را به خانه خود ببرید و ماهیچه کف لگن و کشاله ران خود را تقویت کنید.

همچنین بخوانید  تاثیر خواب بر ریزش مو | بی‌خوابی چه تأثیری روی سلامت مو دارد؟

وزن بدن و اندازه سینه؛ تغییر سایز سینه با ورزش

اندازه سینه با تغییر وزن در نوسان است. چرخه‌های قاعدگی به دلیل نوسانات استروژن و پروژسترون منجر به تغییرات هورمونی می‌شود که بر اندازه سینه تأثیر می‌گذارد. همچنین، زنانی که باردار می‌شوند اغلب افزایش وزن را تجربه می‌کنند که می‌تواند اندازه و شکل سینه‌های آن‌ها را افزایش دهد. متأسفانه، هدف قراردادن افزایش وزن در ناحیه سینه غیرممکن است زیرا بر اساس مشخصات ژنتیکی شما انجام می‌شود. سعی کنید از افزایش وزن بیش از حد برای افزایش سایز سینه خودداری کنند زیرا می‌تواند برای سلامتی شما بسیار خطرناک باشد. انجام برخی تمرینات ورزشی می‌تواند یک راه کمک‌کننده برای تغییر سایز سینه با ورزش باشد.

تأثیر ورزش بر سایز سینه

ماهیچه‌های قفسه سینه در زیر سینه‌ها و بافت هم‌بند درون سینه‌ها وزن آن‌ها را تحمل می‌کنند؛ اما به‌اندازه و سایز آن‌ها کمکی نمی‌کنند؛ بنابراین، ورزش مستقیماً روی بافت سینه تأثیر نمی‌گذارد. اما ورزش و تقویت عضلات اطراف می‌تواند ظاهر قفسه سینه را بهبود بخشد. عضلات پشت، شانه و قفسه سینه ممکن است اندکی بر برآمدگی سینه‌ها تأثیر بگذارند، بنابراین انجام تمرینات زیر برای هدف قراردادن این عضلات و تغییر سایز سینه با ورزش ممکن است کمک‌کننده باشد.

تغییر سایز سینه با ورزش

تمرینات تناسب‌اندام و وزنه

اگرچه وزنه زدن به‌تنهایی نمی‌تواند منجر به رشد سینه شود، اما می‌تواند ظاهری برجسته در هنگام تقویت عضلات سینه ایجاد کند. تمرینات مقاومتی و کاردیو روش‌های عالی برای سفت کردن و تقویت عضلات شما هستند. تمرینات قدرتی که عضلات سینه شما را مورد هدف قرار می‌دهد، مانند فشار، پرس، و پولاور که در روال تمرینی معمولی شما قرار دارند، نتایج فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، یوگا یک ورزش عالی است که باید به برنامه تمرینی خود اضافه کنید، زیرا از قلب و ستون فقرات شما پشتیبانی می‌کند و می‌تواند برای تغییر سایز سینه با ورزش به شما بسیار کمک کند.

همچنین بخوانید  نقش تغذیه در پیشگیری از سرطان پروستات

فشار به سمت بالا

با تمرین فشار به سمت بالا، طیف وسیعی از ماهیچه‌های شما درگیر این کار می‌شوند، اما این تمرین عمدتاً قفسه سینه را تقویت می‌کند و یک راه مناسب برای تغییر سایز سینه با ورزش است. افزایش اندازه ماهیچه‌های سینه‌ای که در زیر سینه‌ها قرار دارند، نیز باعث افزایش جریان خون می‌شود که مستقیماً از عضله به سینه منشعب می‌شود.

پرس‌های کف دست

برای انجام این تمرین به جهت تغییر سایز سینه با ورزش، در یک موقعیت راحت بنشینید یا بایستید و کف دست‌ها را در مقابل سینه کنار هم قرار دهید. بازوهای خود را افقی نگه دارید و آرنج‌های خود را حدود 90 درجه خم کنید، کف دست‌های خود را تا جایی که می‌توانید به هم فشار دهید به مدت 15 ثانیه و سپس استراحت کنید. این تمرین ساده را 10 بار در روز تکرار کنید تا ماهیچه‌های سینه‌ای تقویت شوند. اداکشن اصطلاحی است که برای توصیف آوردن بازوها به سمت داخل به سمت بدن استفاده می‌شود و با خم‌شدن ماهیچه‌های سینه‌ای ماژور و مینور و همچنین عضلات پشتی رخ می‌دهد.

تغییر سایز سینه با ورزش

لیفت شانه نشسته؛ تغییر سایز سینه با ورزش

روی یک صندلی صاف بنشینید و وزنه را از پشت در بازوی چپ نگه دارید. پشت خود را صاف نگه دارید و اجازه دهید بازوهایتان در کناره‌هایتان آویزان شوند. بازوهای خود را به سمت بیرون بالا بیاورید تا به‌صورت افقی روی زمین و در راستای شانه‌هایتان قرار گیرند و این حالت را به مدت 5 ثانیه حفظ کنید.

بازوهای خود را به سمت پایین رها کنید و 9 بار دیگر این کار را تکرار کنید تا یک ست کامل شود. 3 ست را انجام دهید و بین هر ست 30 ثانیه استراحت کنید. این حالت شانه را مشخص می‌کند و قفسه سینه را متعادل می‌کند. انجام تمرینات تقویت عضلات سینه با تقویت شانه می‌تواند یک راه مؤثر برای تغییر سایز سینه با ورزش باشد.

همچنین بخوانید  اگر ورزش نکنیم چه می‌شود؟ 5 مورد از تأثیرات ورزش نکردن

علاوه بر مواردی که گفتیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر زمان کافی برای مراجعه به باشگاه را ندارید از وسیله ورزشی ففو برای ورزش در خانه استفاده کنید. به کمک این وسیله ورزشی می‌توانید ورزش‌هایی که روی سایز سینه تأثیرگذار هستند را انجام دهید.

سخن نهایی

این تمرینات و تمرینات دیگر در همین سبک را می‌توانید به‌صورت روزانه برای ساخت ماهیچه‌های اطراف سینه تکرار کنید. با بهبود و تقویت عضلانی، سینه‌ها ممکن است بزرگ‌تر و برجسته‌تر به نظر برسند. به‌این‌ترتیب میان تغییر سایز سینه با ورزش می‌تواند یک رابطه تا حدی مستقیم وجود داشته باشد و بتوانید با انجام برخی تمرینات ورزشی سایز سینه‌های خود را تغییر دهید. بااین‌حال، این تمرینات فقط می‌تواند باعث افزایش سینه‌ها به‌صورت ظریف شود. اگر می‌خواهید به طور مؤثر و دائمی اندازه سینه خود را افزایش دهید، برخی متخصصین جراحی بزرگ کردن سینه را برای ارائه نتایج طبیعی و طولانی‌مدت پیشنهاد می‌کنند.

با ففو (فنر فشاری ورزشی)

باشگاه را به خانه خود ببرید و سینه های خود را حجیم و سفت کنید.

بدون دیدگاه

ارسال نظر

ایمیل شما نزد ما ایمن است و به نمایش گذاشته نخواهد شد.

5 + 1 =

  • logo-samandehi